my comeyyy :)

Tuesday

kawan macam sial :)

hey dude ! im back ! sory dah lame tak update .. busy jeh .. assgnment berlambak ! aku suke :) btw.. mood aku skang kurang okay lah .. hm , memikirkan masalah sorang kawan aku nih , serupe cilanat .. sory guys . terpakse mencarut sebab dah tak tahan sangat kan .. *terpkse ke . huhu .okay lah .. aku pun taktau lah .. ape masalah budak bangang ni kan .. dengan senang haty dy buat cite PALSU kat huny aku . yaaa .. dasar takde mak bapak . sory to say ar kawan .. perangai kau same macam anjing bodoh tahu tak ! aku tak tahu lah ape masalah setan ni kan :)

orait , kalau kau tak puas haty ng aku .. bgtau lahh derr .. tak payah nak jadi anjing kurap lah , kau ni name je kawan aku .. *kawan serupe bangsat ! huh .. better kau kawan ngn anjing tepi jalan tu lah .. kau nak buat cite pun kann .. buat lah cite baek2 sikit pasal aku .. ni kau nak reka2 cite lahh .. nak kate kan kau ni handal buat karangan , karangkan cite tak jugak .. bodoh je aku tengok . kalau secare lisan hebat pulak kau kan .. kalau dah bodo tuh bodoh jelahh dude ! huh :) siyesly aku cakap kau adalah perempuan paling malang lah .. tak selamat r hidup kau weh .. betol lahh ckp ex bodoh aku tuh .. mulut kau ngn mak kau same je .. mulut busuk ;p kuat mengumapat ! kuat buat cite :) barai punye perempuan . eh dah lah .. buat saket haty jelah betine ni . kalau kau nak sangat kat huny aku .. cakap lahh setan .. tak payah lahh nak burukkan aku .. neraka jahanam lah wehh tempat kau t ! pikir baek2 lahh .. huh ..  lu bikin wa panas je kan .. sakai !

chauwww ! *haty panas .

fuck sama lu lah anjing ! wa kasi tetek anjing sumbat lu punye mulut :) cantek derr :)

just read :) dont copycat okay !