my comeyyy :)

Tuesday

hey :) salam my bloggie .. hee . dah bertukar wajah baru erh blog aku . makin comel .. macam tuan punye blog ni . HAHA . #perasan lebih . takpe . aku memang suke perasan sorang2 pun . kau ade ? HAHA . act , aku dah lame sangat tak update blog ni kan . yelah .. semenjak dah habis skolah ni . aku makin busy pulak . bukan busy bekerja .. busy blaj lagi .. HAHA . ape ? ingat aku tengah tunggu result ni .. tak boleh blaja ke .. lempang nak ?  HAHA . okay lah . aku pun skang dah ade new life :) semakin happy . semakin matang . semakin mengade . semakin comel . #perasan . HAHA . semua nyea dah berubah . orang tersayang pun dah bertukar .. huhu . dulu lain sekarang lain :) dah lah . lupekan sejarah lame .. now .. nak mulakan hidup baru . yang tengah membara ni .. HAHA . yelah . aku dah break ngn dy .. dah takde makne nak ingat pasal dy lagi  . skang .. aku ade orang baru .. hee .. satu kolej ngn aku jugak . well ! mmg choice aku kan . terbaik :0 sangat bahgie . mmg susah lah nak lupekan yg lame . tapi takpe lah . bila dah jumpe yg baru . insyallh boleh kod . if yang baru tuh boleh jadi lebih baik dari yang lame kan .. hee . biar lah dia tu bhgie kat sane . 


im happy right now :) hee . dengan AMIRUL HAKIM . kau ade ? takde diam . tutup mulut je erh . yeah ! tak pernah rase bhgie cm sekarang  . lebih and lebih and lebih . yelah . dia lebih tue dari aku . huhu . so .. orang tua kan . HAHA . # abg jgn marah . matang je . suke.suke.suke . dia lebih caring :) aww.. aku suke .. romantik pulak tuh ..  hee .. jangan jeles . aku hope hubungan ngn dia takde lah mcm sebelum ni kan . taknak lah lagi . break2 ni . tersekse jugak sebenarnye . ape ? ingat aku happy . tolong lah derr  . aku sayang dia separauh mati arr .. hee . MUAH kat AMIRUL HAKIM :) syg sayang abg sangat2 n ketad2 :) hee




just read :) dont copycat okay !