my comeyyy :)

Thursday

assignment oh assignment ;(

hey ! jap .. kentut jap .. phuiihhh .. ewah ..busuk lak kentut saye ni kann . hee . sory.sory .. oraitt2, act, aku tengah stress ni . aduh mak .. mane tak nyea .. assignment banyak sangat .. smpai takleh nak buat benda lain .. susah pulak tuh .. hee .. tuh lah .. nak sangat masok kolej kann , HAHA .. yelah , dripada aku tak buad pape kat umah tuh .. dok mengangkang je sambil tggu result .. baek aku crik ilmu sikit . ewah ! bajek bagus pulak kan .. HAHA . nak tau tak .. assignment ape yang aku tengah buat separuh mati ni .. aku kene buat plan cyber cafe . perghh !! memang cita-cita aku nak bukak cybercafe kan .. #sangat lah .. HAHA . minat or tak minat .. aku kene buAt JUGAK .. PENTING !

sekarang dah hampir siap .. tapi tak siap lagi .. eh , cmne tuh erh .. hee :) buat2 paham jelah ..  HAHA .. rase malas sangat nak siap kan .. huh ! 

AKU : en pensyarah saye :) boleh tak kalau saye taknak buat assignment saye ?? boleh lah en . ;") 
PENSYARAH : boleh lysa .. takde masalah .. awk takyah buat erh . awk boleh balek :)
ewah ! kan best kalau  pensyarah aku ckp cmtuh . HAHA . tuh just dialog sendiri jelah kan . berangan jeh pun ! k, lah .. nak sambung buat assgment lah .. muke selambe je update blog ni :) padahal assgnment tgah mnnti dengan hati yang tenang . #kepalae otak kau setan . HAHA  .
hah ! nih lah plan aku .. cantik tak .. ? hampir siap lah .. p tak siap lagi . HAHA . cantik kan ? puji lah sikit .. t aku belanje gula-gula jeh pun kan .. HAHA .. oraitt lahh .. k, baii :) peace yaww . luv ya !

just read :) dont copycat okay !