my comeyyy :)

Monday

21 mac 2012 : result SPM keluar :)

hey :) satu malaysia dah tahu kan .. besok .. result SPM nak kuar dah .. ;( wah , mmg aku takut sangat .. yelah , tuh lah PENENTU MASA DEPAN aku . huhu ..aku takde lah target semua A , em .. ntah lah .. tetibe tak yakin pd diri pulak .. haishh aku ni , agak2 ape lah aku punye result kan .. sebelum ni blaja banyak maen ... otak banyak sangat berfikir .. masalah banyak sangat pulak kan tyme tuh .. cmne lah kan .. malam ni kompem tak tido punye lah .. banyak2 berdoa lah mlm ni yer ! huhu ... takutnye .. :)


kalau ade rezeki , em .. maksud aku ... kalau dapat keputusan okay ! insyallah , aku nak sambung bljar tmpat yg best2 sikit . huhu .. kalau boleh , nak sambung blajar .. taknak lah mengangkang jer kat umah .. boring . taknak lah .. kalau boleh aku nak keluar dari rumah tuh .. nak pergi jauh2 .. *bunyi macam merajuk . huhu .. takde lah .. sebelum ni .. banyak tekanan lah bile dok kat rumah tu, biar lah aku sorang je tau tekanan ape yg aku alami sekarang ni . lalalalala .. dah ! tukar topik .. taknak sedih2 k :) *smile sorang-2 . 


oryte2 :) kepade korang yg nak amek result SPM besok .. good luck ntok korang :) jgn bersedih n putus ase klu result korang tak memuaskan .. tabah okay ! haha . aku ni ckp orang .. aku pun tktau lah cmne rupe klu result tak berape okay an .. huhu . papehal , GOOD LUCK :)


just read :) dont copycat okay !